اللهم عجل الولیک الفرج 

حیای خداوند !!!! - نگاه مهربون خدا با منه
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حمایت می کنیم

 

خورشید شیعه

 

دیشب خوندمش خیلی قشنگ بود خواستم بی نصیب نمونید.مفتخرم که مسلمونم و خدام تویی قربونت برم خدای خوبم! خدا میگه من شرم میکنم از گروه زیر که اونا رو عذاب کنم. امیدوارم که جزو لااقل یکی از این گروه باشید و بی شک هستید . إنشاءالله

سن پیری : هر انسان مهربونی وقتی پیرمرد یا پیرزنی می بینه ملاحظشو میکنه . خدا هم میگه : من از بنده و کنیزم حیا می کنم که در راه اسلام موهایشان به سپیدی گراییده است ، آنگاه آنان را عذاب کنم.

خوشرویی : خاتم النبییّن حضرت محمد (ص) فرمودند : همواره رخساری گشاده و رویی خوش داشته باشید ؛ چرا که خداوند شرم ارد روی گشاده را به آتش دوزخ کیفر کند.

نام پیامبر اکرم؛ روز قیامت شخصی را می آورند که نام او محمداست . خداوند به او خطاب می کند : تو که همنام حبیب من هستی ، شرم نکردی که عصیان مرا مرتکب شدی و حال آنکه من شرم دارم تو را که همنام حبیب منی ، عذاب کنم !؟

خوش به حال من و اونایی که اسمشون از اسم 14 معصوم گرفته شده.

طواف خانه خدا ؛ پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) فرمودند : اگر یک هفته خانه خدا را طواف کنی بواسطه آن برایت در نزد خداوند عهد وپیمانی می باشد که پروردگارت از تو حیا میکند که بعد از آن تو را عذاب کند.

امیدوارم به زودی زود همراه آقامون امام زمان (عج) بریم طواف خونه خدا.

حرف حساب : برترین حیا ، حیا از خداوند است.

در روایات داریم : « از خدا به اندازه ی نزدیکی او به خود شرم کن و به اندازه قدرتش بر تو ، از او بترس!».

چقدر قشنگ پیامبرمون رحمت للعالمین حضرت محمد (ص) می فرمایند : به خردی گناه منگرید ، بلکه بنگرید که نسبت به چه کسی گستاخی می کنید.

مولای متقیان امام علی (ع) می فرمایند : از خدایی پروا داشته باشید که در دید او هستید و زمام شما به دست اوست و حرکات شما در اختیار اوست ، اگر پنهان سازید آگاه است و اگر آشکار سازید می نگارد.

عالمانی که منبع خواستن امر کنن حله

یا علی

1392/1/14


[ یکشنبه 92/4/23 ] [ 4:14 عصر ] [ زهرا ]

درباره وبلاگ

 


خدایا ببخش بر این بنده ات لحظه هایی که از یادت غافل شد . تویی که تمام دارایی منی و صاحب قلبم . من خیانتکار را ببخش ! یا سریع الحساب ، یا سریع الرضا ، یا تواب ، یا غفار ، ببخش بر من به حرمت رحمت للعالمین (ص) و ائمه معصومین (ع). بنده نادمت . زهرا

 

برچسب‌ها
آرشیو مطالب
آمار وب

 

 

امکانات وب